گزارش پنجمین دوره مسابقات بین المللی کاراته-پرشین کاپ شوتوکان FSKایران+تصاویر

گزارش پنجمین دوره مسابقات بین المللی کاراته-پرشین کاپ شوتوکان FSKایران+تصاویر

گزارش پنجمین دوره مسابقات بین المللی کاراته-پرشین کاپ شوتوکان FSKایران+تصاویر,Federetion Of Shotokan Karate

گزارش پنجمین دوره مسابقات بین المللی کاراته-پرشین کاپ شوتوکان FSKایران+تصاویر

ضمن تقدیر و تشکر از حضور یکایک نمایندگان، مربیان، داوران و کاراته کاران محترم خانواده شوتوکانFSKکشور در مسابقات بین المللی پرشین کاپ که همواره با حضور و نظرات ارزشمند خود باعث بهبود و پیشرفت در برگزاری رویدادها و دستیابی به موفقیتها سبک میگردید، بدینوسیله گزارش مسابقات را به اطلاع میرساند:

رئیس سبک شوتوکان FSK ایران از برگزاری پنجمین دوره مسابقات بین المللی جام پرشین کاپ با حضور کشورهای پاکستان ،مصر ،عراق، سوریه، آذربایجان عمان و ایران به میزبانی استان تاریخی فارس خبر داد.
علی اصغر پورابراهیم از حضور ۱۵۰۰ ورزشکار در این دوره از رقابتها خبر داد و گفت ورزشکاران در دو بخش آقایان و بانوان در تمامی رده های سنی شرکت کردند مسابقات با حضور ورزشکارانی از ،پاکستان ،افغانستان، عراق، آذربایجان، عمان، سوریه و ایران برگزار گردید.
همچنین ایشان عنوان داشتند مسابقات بانوان در روز پنجشنبه ۱۶ آذرماه مصادف با روز دانشجو با حضور پر شور بیش از ۹۰۰ ورزشکار در ورزشگاه شهید دستغیب و روز جمعه ۱۷ آذر ماه مسابقات آقایان با حضور بیش از ۶۰۰ ورزشکار برگزار گردید این رقابتها با قضاوت بسیار خوب ۵۸ داور محترم با درجات جهانی آسیایی و ملی بانوان و آقایان و حضور نماینده محترم فدراسیون کاراته کشور برگزار گردید.
پورابراهیم در ادامه گفت طبق سنوات گذشته مسابقات بین المللی شوتوکان FSK با وجود اینکه در ایام سال تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان برگزار گردید ولی با استقبال خوبی همراه بوده و این مسابقات همواره از سطح فنی و کیفی بالایی برخوردار است. در شمارش نهایی مدالهای کسب شده
ایران مقام اول
عراق مقام دوم و
پاکستان مقام سوم را کسب نمودند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

12:26شوتوکانFSKایران
آخرین مطالب